Raději bychom vás přesvědčili osobně, ale předtím, než si domluvíme schůzku zde jsou nejdůležitější výhody stálé spolupráce:

Vaše data jsou v bezpečí.

Představte si, že potřebujete aktualizovat 3 roky staré video. Něco přidat, něco vynechat. Kreativci, se kterými jste to dělali,  už data dávno nemají a tak vám nezbývá než si nechat video udělat znovu a nejlépe někde jinde. Bude to stát asi 10x tolik, než by muselo.

S námi se vám to nestane. Citlivě a bezpečně archivujeme všechny projekty a videozáznamy našich stálých klientů, protože dobře víme, že se budou jestě hodit.

Bezkonkurenční ceny.

Při smluvních cenách za služby nikdy pořádně nevíte, na čem jste. Některé produkty jsou levné a některé vám naopak mohou připadat velmi drahé. Pošlete více poptávek a každá nabídka je jiná.

Stálým zákazníkům nabízíme ceny, které jsou výhodné a protože se známe, už předem vědí, co mohou čekat a za kolik.

Máte přednost.

Dost často se stává, že klient potřebuje komplexní produkt do příštího týdne, anebo naopak nějakou banalitu, a to nejlépe do zítřka. Tak to v byznysu prostě chodí.  Je výhodné mít někoho, komu můžete hned zavolat, protože na poptávky už není čas.

Stálí zákazníci mají vždy přednost. Stačí zvednout telefon a objednat si kameru na konferenci. Cenu znají a záznam zatím zpracovávat nebudeme. Konference je natočená za naprosto paušální cenu a stačil k tomu jeden telefonát.

Jde to rychleji.

Se stálými klienty máme zavedené pořádky. Například jednotný formulář pro rozpočty. Klient pošle svoji představu a do pár hodin dostane rozpočet. Schválený rozpočet je zároveň i smlouva, kterou podepíše, zašle zpět a my okamžitě začínáme pracovat. Stačí 3 e-maily a jeden podpis.

Maximálně využijte investované prostředky.

Velmi často dostáváme poptávku na úpravu již hotového videa a marně klientům vysvětlujeme, že to video, co nám poslali, už je něco jako upečená buchta a my s tím, kromě drobností, už nic nenaděláme. Už několikrát jsme dělali video podruhé a to je pro klienta velmi neekonomické.

S námi vkládáte peníze jen tam, kam je potřeba. Máte přehled o tom, za co utrácíte, protože všechna vaše data jsou na jednom místě a vy platíte jen za to, že je někdo upravuje a přetváří do výsledného produktu.

Dlouhodobá spolupráce znamená více prostoru.

Protože se známe, dobře se nám spolu spolupracuje. Neztrácíme čas oťukáváním a budováním důvěry. Už podle vašeho telefonátu vím, co přesně potřebujete a když se potkáme, zabýváme se rovnou tím, co je potřeba. Věci si říkáme na rovinu a to je ve videu, které je často vyžaduje neotřelé přístupy, k nezaplacení.